שייק ירוק

הוא עשיר במינרלים, נוגדי חמצון וויטמינים, עמוס בסיבים תזונתיים המסייעים בשמירה על משקל גוף תקין ומאוזן, ארוחת בוקר קלילה ומזינה או אחלה שלנשנוש בין הארוחות. הנה מתכון לשייק ירוק שפשוט יעלה את רמות האנרגיות שלכם בגוף.

רכיבים:

1 בננה קפואה (בקיץ הבננות מבשילות נורא מהר וזה אחלה של פתרון לשמור עליהן ולא לזרוק, פשוט משלבים אותן בשייקים, יוגורטים, מוזלים וקינוחים ויש להן טעם נפלא ומרענן).

2 כוסות עלי תרד שטופים או 2 כוס עלי חסה אמריקאית שטופים, אפשר גם לשלב כוס וכוס.

2 אגוזי ברזיל שהושרו יום קודם למשך כל הלילה במים פושרים (מוציא את כל הויטמינים והמינרלים החוצה)

1 ריבוע של ספירולינה קפואה או כפית אבקת ספירולינה (לא חובה)

1 כוס מים רגילים

1 כוס מיץ תפוחים סחוט טבעי ללא תוספת סוכר

1 תמר

איך מכינים?

מוציאים את הבננה חמש דקות לפני שרוצים להכין את השייק כדי שקצת תימס וחותכים אותה כשהיא מפשירה לפרוסות

בבלנדר שמים את הנוזלים: המי ומיץ התפוחים

מוסיפים את הבננה, את אגוזי הברזיל בלי המים, את התמר ללא הגלעין ואת הספירולינה ומערבבים היטב. שותים בהנאה. יוצא משהו כמו 3 כוסות שאפשר לשתות במשך היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *